Ytlighet när det är som bäst.

Jag är en sån där människa som åker till flygplatsen i god tid (läs: väldigt god tid) innan mitt plan ska lyfta. Anledning? Taxfreeavdelningen. Jag tycker att det är ganska härligt med så mycket ögonfransböjare, ansiktskrämer, bodylotions, mascaror, ögonskuggor, parfymer, ansiktsmasker och läppstift på samma ställe. Att bara få vandra omkring och titta, känna, lukta och prova är faktiskt väldigt trevligt. Härligt. Ja, till och med lovely. Något jag absolut aldrig ens kastar ett getöga på är nagellacken. Har aldrig varit ett stort fan av nagellack, varken på händer eller fötter. Men så var jag ju på pedikyr igår och då lackades tånaglarna minsann. Just nu kan jag inte riktigt sluta titta på mina fötter. Det ser ju faktiskt rätt trevligt ut det där. Inte så trevligt att jag kommer att börja inhandla nagellack, men ändå - trevligt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0