Yeah is not an answer, yes is.

Har ni sett Judge Judy någon gång? Om inte så borde ni. Helt fucking lovely program. Människorna som är med är av lite Jerry Springer-material dessutom. Obegåvade, allmänt skitiga, fett hår eller bara feta överlag. Ibland en kombination av samtliga. Otrevlighet är en annan egenskap. Judy sätter dock dem på plats - allihop. (Ett exempel på detta kan vara ett av mina favoritcitat från programmet "Yeah is not an answer, YES is." Detta används ganska frekvent faktiskt.) Jag tror att jag kan sträcka mig så långt som att säga att Judy är min idol. Och då var jag ändå helt säker på att man inte hade idoler efter femton års ålder... Ta en titt på detta och säg sen att hon inte har ett roligt jobb:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0