Poker

Vi hade ju faktiskt en väldigt bra kväll igår. Jag och André placerades i köket där vi tillagade en utomordentligt god middag. Efter middag och disk blev det film som slutade med lite poker. Vi slog vad om att den som förlorade skulle få laga mat till de andra en kväll snart och dne som vann skulle få bestämma vad som skulle lagas. Bara fem minuter in i spelet blev jag nästan förbannad eftersom jag höll på att förlora. Stort. Vem som vann? Jag, såklart. Jag var en ganska bra vinnare igår, inte världens sämsta i alla fall. Mikaela och Nille förlorade samma runda och eftersom jag är en så fin människa så diskuterade jag lite med André om han hade några speciella cravings innan domen fälldes. Hemmagjord pizza ska serveras inom det snaraste. Och den får inte vara köpt (hör du också det Nichlas?). Kvällen slutade på banken där vi av någon anledning också till slut hamnade vid pokerbordet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0