Nyfiken i en strut.

Om man har blogg så får man chansen att stöta på människor med mindre charmiga egenskaper. En sådan egenskap är nyfikenhet.

Postat av: Sara
märkt att en del av dina inlägg slutar på exakta tidpunkter, är dem tidsinställda eller? e det för att du jobbar på dagarna?
2012-01-04 @ 00:28:08

Jisses vad uppmärksamt av dig. Verkligen. Extremt. Många är tidsinställda ja. Anledningen till det är att jag inte sitter här hela dagarna och funderar på vad jag ska skriva utan oftast gör det på kvällen innan jag somnar framför two and a half men eller vänner. Det hade ju blivit lite märkligt om fyra-fem inlägg publicerades sent på natten och sen inga på dagen, tycker du inte? Väldigt konstig fråga förresten hörredu.

Postat av: Emma
Vad använder du för locktång för att få så fina lockar?
2012-01-04 @ 11:44:30

Plattång.

Postat av:
Har typ precis börjat läsa din blogg så detta har du kanske svarat på innan men har du pojkvän, hur gammal är du, var jobbar du med? Tacksam för svar. Annars så bra blogg!!
2012-01-02 @ 18:08:27

Du var mig en nyfiken liten tjej. Och ja, tjej är du för det finns inte ens chans i världen att det är en kille som har skrivit det här. Nej, 19, vikarierande spansklärare. För övrigt har jag svarta underkläder på mig idag, duschade senast i morse, tappade både mina framtänder nästan samtidigt så jag såg ganska mysko ut ett tag, lärde inte mig cykla förrän jag var 6 år och igår åt jag biff och potatismos till lunch. För du undrade väl det också?

Postat av: Emma

Jag har försökt med plattång många gånger men fungerar aldrig. Du kan inte vilja lägga in en video på hur du gör?

2012-01-05 @ 16:53:48
Postat av: Sofia

Hon undrade var du jobbar med? ;) Och ignorera inte pojkvänsfrågan hörru! Du kan inte åka skidor!

2012-01-05 @ 18:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0