Glossybox!

Äntligen kom min Glossybox. Ni ska få ta del av innehållet i...imorgon eller så. Eventuellt. Ni vet hur det är, jag glömmer lätt. För övrigt har jag haft en spännande dag som idrotts-/hemkunskapslärare. Volleyboll spelades (träning inför fredagens turnering) och panerad fisk tillagades.

Lyckades ta mig en runda till gymet också idag. Förstår inte hur det kan vara Simpsons på Tv varenda gång jag är där. Kvittar om jag är där klockan elva, fyra eller sju - nog fan är det Simpsons igång. Efter uppvärmningen (och ett avsnitt Simpsons) hittade jag några tidningar som jag satt och bläddrade i. Vips, så var pappa färdigtränad och jag slapp göra något mer än uppvärmningen. Way to go!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0