Geggamuffins!

Okej, såg nu att den där tröjan kanske inte ser helt passande ut på men femåring. Kan förklara det hela med att det i själva verket är Sofias tröja och lillasyster lånade bara den som pyjamas. Känns det bättre? Det vi tillagade i våra pyjamasar var något som nog kan kallas för geggamuffins. Med chokladsmak. Syrran stoppade dessutom i lite marshmellows i sina, så gegga är nog inte helt fel ord.

Nu tänkte jag tillaga lite korvstroganoff (jo men jag kan faktiskt laga en del andra rätter också...) innan det är träningsdags. Och förhoppningsvis en liten powernap. Ska bli skönt att börja jobba imorgon igen så jag får lite rutiner i mitt liv igen. Tycker ni också att det är skönt att börja jobba igen? Det verkar som att majoriteten inte gör det om man ska se till statusar på Facebook. Hur jobbigt kan det vara att börja jobba igen? Om man är så missnöjd med sin arbetsplats borde man byta. Inte sitta och klaga på Facebook. Gnäll och trams är vad det är. Nåja, sidospår - stroganoff var det.

Postat av: Anonym

Var tränar du? Tränar du själv? Jag tycker det är tråkigt att träna själv.

2012-01-09 @ 15:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0