Ganska underhållande.

Jag, Elin och Johanna begav oss till Lund idag. Närmare bestämt Nova Lund. Ärligt talat var där mest massa reaskit som inte en människa vill ha, hälften av kläderna har förmodligen legat på lagret i minst två år. Inne på Polarn o. Pyret fanns det dock en del fint och det blev en födelsedagspresent till lillasyster som snart fyller år.

Även om vi inte lyckades fynda så mycket så var bilresan dit ganska underhållande. Bensinlampan började till exempel lysa och Elin visste inte hur man tankar. Körde inom Shell:

E: (I telefonen) Hej pappa. Det fanns ju ingen bensin på bilen så nu är vi på en mack. Ja, nej jag vet inte riktigt var vi är.
H: Gårdstånga...
E: Ja, nej vi har inte varit i Lund än. Nej men jag vet ju inte var vi är.
H: Gårdstånga.
E: Vilken bensin är det jag ska ha? Blyfri 95 eller? Ja, ja bra. Ja, jag ska skruva på locket ordentligt. Ja.

Elin går ut ur bilen. Inget händer. Johanna går ut ur bilen. Inget händer. Sticker ut huvudet och båda två står och försöker skruva loss tanklocket (Jag vet inte om det framgår av texten hur jävla rolig den här situationen är. Men den var det. Jag lovar.).

E: Så där ja. Nu ska vi bara ha lite bensin också. (Tar tag i en slang och börja trycka.)
H: Det är inte den bensinen du ska ha Elin. Du tog fel slang.
E: Nej? JO! Helvete.

Ganska underhållande var det ja. Det är tur att hon är så söt.

 
Gullig Elin i mitten av "Sexy and I know it" och söt klänning till söt lillasyster.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0