Fredag den trettonde

Migrän resulterade i en hemmadag istället för jobb. Börjar piggna till lite nu så snart blir det frukost. Tänkte gå ut på en liten promenad sen men såg att det var fredagen den trettonde så eventuellt stannar jag i sängen precis hela dagen. Vet inte om jag är så värst vidskeplig egentligen men just fredagen den trettonde känns ju... sådär. Frida föddes fredagen den trettonde (för snart tjugo år sen, herregud!) och ni kan ju tänka er hur många gånger hon har fått höra om vilken otur hennes föräldrar hade? Ha. Ha. Ha. Nycklar på bordet och sånt där har jag dock inga problem med, jag är glad om jag över huvud taget hittar mina nycklar.

 
Jag och Frida på världens lyckligaste dag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0