Crazyyy

Efter jobbet idag blev det mys hemma hos mormor och morfar. Det serverades pastagratäng (vill man läsa mer om denna trevliga gratäng kan man göra det här och här, och det antar jag ju förstås att ni vill) vilket var lika gott som vanligt. Råkade somna lite på soffan också trots att jag bestämt mig för att sluta sova på eftermiddagarna/kvällarna innan läggdags. Somnar alldeles för sent på natten då och ser ut som om jag gör reklam för icapåsar hela dagen på jobbet. Mormor och morfars soffa i kombination med den blå filten är dock farligt läge. Det är som gjort för att ta en liten lur där helt enkelt.

För övrigt inhandlades ett par Reebok easytone idag. Helsvarta eller grå/rosa hade jag att välja mellan. Jag har ju en förkärlek för svarta kläder, faktiskt så till den milda grad att om jag skulle ha något annat än i stort sett helsvart outfit så tappar åtminstone Elin, Mikaela och Sofia hakan. Gärna samtidigt. Så det blev grå/rosa. Galet va? Helgalet känner jag rent spontant. Om jag mår jättedåligt över färgvalet längre fram så kan man säkert spraymåla dem svarta. Tror ni inte det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0