Fanatiker

Sov hos mormor och morfar i natt och blev lite ompysslad nu när jag inte mår riktigt bra. Jag har säkert nämnt mitt fanatiska beteende när det kommer till skönhetsprodukter innan och jag är faktiskt helt säker på att en hel del av det intresset kommer från mormor. En fin grej med att sova här är att på kvällen och morgonen kan jag gå genom alla hennes skåp med produkter och prova både det ena och det andra. Lyx! Nu ska jag placera mig på soffan med min ranelidbok. Första gången på länge som jag läser en bok frivilligt. Gymnasiet dödade det där med läsning lite grann. Alla som har läst Thérèse Raquin och Fröken Julie vet att de inte är några lyckopiller.


Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut dina favoritprodukter på smink håår och sådära?

2012-02-09 @ 17:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0