Don't ask, don't tell.

Sömn, sömn, sömn. C-vitamin, berocca, omega-3, apelsinjuice. Sömn, sömn, sömn. Och lite chips. Vad tror vi? Vilket av detta har botat min förkylning? Själv tror jag ju på sömnen och chipsen. Frida kommer snart hit för lite goss, chokladbollar och Sex and the city.

Imorgon ska jag till jobbet (mitt jobb verkar vara något ni har mycket funderingar över trots att jag tyckte att jag fick med allt i det här inlägget, undrar ni något mer får ni fortsätta kommentera på det inlägget så svarar jag där sen) och eventuellt blir det en promenad dit. Ha. Ha. Ha. Vet inte om jag försöker lura er eller mig själv. Imorgon blir det buss, inget annat.


Frida och Jag på världens lyckligaste dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0