Cloooney

Det blev sovmorgon i morse. Längesen jag tog sovmorgon en söndag (sovmorgon innebär att man sover till minst klockan tolv för er som inte vet) så det var välkommet i allra högsta grad. Tror på det här med att sova bort förkylning. C-vitamin och sånt tjafs i all ära men inget slår en härlig fjortontimmare. Fjortons timmar sömn är nog det optimala faktiskt. Eftermiddagen spenderades hemma hos farmor med söndagsmiddag, gottigott.

Nu har jag gossat ner mig framför The Descendants. Det är nog en sån film som går under kategorin "filmer jag aldrig skulle se om inte George Clooney medverkade i dem". Andra filmer i den kategorin är From dusk till dawn och Intolerable Cruelty. Sistnämnda kan eventuellt placera sig på topp 20 över sämsta filmer jag har sett. Den första också kanske nu när jag tänler efter.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0