Söta små barn.

Jag hittade en gammal dagispolare på Facebook igår. Hon hade skapat ett album där jag hittade en hel del bilder från vår dagistid. Vissa roligare än andra... Ni vill se dem va? Klart ni vill. (Gillar ni också människor som svarar på sina egna frågor?)


Här har vi mig tvåa från vänster. Söt va? Jättesöt skulle jag vilja säga. Men det är nog också den enda bilden jag kan säga det om av de här. Jag passar på att säga det en gång till, jättesöt.


En bild till från samma tillställning. Om ni undrar vad det var för festligt galaj så var det Jennies födelsedag. Skulle tippa på att hon fyllde 5-6 år. Charmerande brudar och pojkar på den här bilden va? Jag verkar försöka få ögat att ploppa ut medan Ellen ger sig på en fingermustasch.


Sen har vi ju créme de la créme. Den här bilden känns nästan obetalbar. Det var något evenemang med dagis kommer jag ihåg, varför de har placerat oss i en hålig blå duk har jag dock ingen aning om. Jag har ett par jävligt snygga (och jävligt runda) solbrillor på mig. Ni kan förmodligen inte se det men bågarna var gröna, lila och gula. Vackra med andra ord. Sen har vi en filur, som jag tror är Ida (rätta mig gärna om jag har fel) som har någon slags blomhatt (rätta mig gärna om jag har fel) på huvudet. Käckt. Bakom mig ser vi Jennie i snygga brillor och en ännu snyggare hatt. Bredvid henne har vi Ellen som för dagen passat på att damma av ett par simglasögon. Funderar lite över vad det är hon och jag har på våra kinder, kan det vara såna där tatueringar kanske? Eller har vi bara varit lite kreativa och ritat med en tuschpenna.

Postat av: Annika

du ser verkligen ut att ha kul på bild nummer 2! gullegrisar hela bunken! kram

2011-10-28 @ 11:12:54
Postat av: Annika

fasen, jag kan inte ens räkna. Jag menar bild nr 3.

2011-10-28 @ 11:13:50
Postat av: Hannah

Haha ja riktigt munter tjej det där!

2011-10-28 @ 15:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0