Solsidan

Ett styck dunkande huvud gör att jag har placerat mig i sängen. Tror att dunkandet antingen beror på att jag inte ätit sugarsugarsugar sen i lördagskväll eller att jag inte hällt i mig tre liter vatten per dag som vanligt (vattnet är inte speciellt gott här, smakar klor). Kanske en kombination. Nu blir det i alla fall Solsidan och spikmatta (ja då, den fick följa med, lite meckigt eftersom jag helst inte ville att mina kläder skulle se ut som fiskenät). Imorgon blir det play ground på dagen och på kvällen kommer Frida hit.


Saknar redan mina gossehjärtisar.

Postat av: Anonym

ja du kunde ju passat dom istället så hade du sluppit huvudvärken,dom saknar dej oxå

2011-10-11 @ 14:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0