Och så var det onsdag igen.

Jag håller fast vid förra veckans konstaterande om att onsdagen faktiskt är en väldigt bra dag. Jag och ungen har bakat kladdkaka idag. Den smakade konstigt. Får väl bjuda bort den... För övrigt så har helgplanerna börjat ta form, vilket ju alltid är trevligt. På fredag verkar det som att Margot (galen tjej från Australien, vet inte om jag berättat om henne innan? Om inte, så är hon rödhårig, pratar konstant och är väldigt glad.) hämtar mig innan det är time to put on our faces samt inhandla lite allt möjligt (läs: chips och öl, som två andra ungkarlar. Herregud.) inför kvällen. Vi tror på utgång i Ascot på kvällen, men allt kan ändras så vi ska inte vara för säkra på det.

På lördag blir det shoppingshoppingshopping (jag skrev det tre gånger för att ni verkligen skulle uppfatta vad vår lördagsaktivitet innebär) i Reading. Min värdmamma har påpekat ungefär femtio gånger att jag borde åka till Reading för att shoppa så mina förväntningar inför lördagen är minst sagt höga. Mitt chip på visakortet har dessutom börjat lossna lite, vågar vi slå vad om vilken tid på lördag som det ramlar av helt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0