London baby

Och så var jag i London. Eller Bracknell rättare sagt. Har 33 procent kvar av datorns batteri och 50 procent av mobilens. Måste. Köpa. Adapter. Inte alls beroende av dator och mobil. Har för övrigt just fått en kopp te och en croissant, som de var och köpte i Frankrike igår. Ja, de åkte till Frankrike en sväng igår och köpte lite bröd. Jag gillar det.

För övrigt skulle man kunna säga att mitt rum går i gult och rosa. Med lite giraffer och blommor. Snyggt!


Postat av: Annika

Hej på dej snygging! Skönt att höra att du är framme i London. Tack för igår, så hörs vi sen. Kram

2011-10-09 @ 20:51:09
Postat av: Hannah

Tack själv gullet, lyckades somna innan planet lyfte i morse och vaknade tio min innan vi skulle landa - helt okej. Kram:)

2011-10-10 @ 00:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0