Ljugholt

Måste ju bara kommentera lite av sverigenyheterna också. Hade jag ägt en tidning så hade det definitivt stått Ljugholt på löpsedlarna. Herregud, hur klantig får man bli? Första S-kravet på Juholts avgång har tydligen kommit nu och jag tror minsann att jag håller med. Tur för honom att han är man och har lite halvtöntig image, annars hade avgången redan varit ett faktum. Trams.

fastnade för den HÄR artiklen också idag. Känns bra.

För övrigt blev det ingen powerwalk innan, utan lite vänneravsnitt innan jag (inte alls) råkade somna. Vaknade för en stund sen och konstaterade att det nog kan bli en promenad ikväll istället eftersom det slutat regna. Har varit sjukt varmt sedan jag kom hit så det gjorde inte så mycket med lite typiskt höstväder idag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0