Just idag längtar jag hem lite, lite, lite grann...

Pappas pizza, mammas tacos, mormors köttbullar, Helens lasagne (den UTAN spenat och svamp, tack), mormors pastagratäng (som jag för övrigt ska ge mig på att laga imorgonkväll, wish me luck). Gossa med mina gossehjärtan Clara och Esther framför halv åtta hos mig. Massa vin en helt vanlig onsdag. Mysa in mig i Sofias täcke framför Greys anatomy. Reta Felix för att han inte kan dricka ordentligt. Vanligt svenskt jävla godis. Äta frukost hos mormor och morfar för att sen slänga mig på soffan och sova i minst två timmar. Korv stroganoff med pojkarna. Prata svenska. Min säng. Retas med Clara. Fenixfika med Esther. Dansa med mina favorittjejer. Gubben som kommer med hemkörningspizzan.

Postat av: Anonym

ja du borta bra men hemma bäst ,det fina e ju att vi finns för dej även till nästa år!

kram

2011-10-19 @ 08:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0