Healthy

Spännande notering under dagen är att jag tydligen uppfattas som nyttig här i London. För alla er som känner mig, någonsin har träffat mig eller kanske hört talas om mitt namn gör jag här en paus så att ni kan få skratta som ett gäng hyenor en stund.

Att jag är nyttig beror tydligen på att jag under dagen har tackat nej till:
1. En muffins (jag. klarar. bara. inte. av. muffins)
2. Vitlökssnacks (har vissa problem med lök. ett visst obehag uppkommer när jag ser en lökbit.)
3. Friterade lökringar (som sagt, vissa problem på den fronten.)

Ja, ni förstår ju själva. Nyttigheten själv. Har varit inne en runda i Bracknell idag. Åt lunch på Burger King där ungefär 80 procent av de ätande var smällfeta. Gossigt. Har också berättat för min värdfamilj att H&M faktiskt är svenskt (och absolut inte brittiskt) och lärt dem uttala IKEA korrekt. Istället för Ajkea ni vet.

Nu blir det snart kinamat med familjen plus Frida, sen tänkte jag och sistnämnda bege oss på upptäcktsfärd.


Eftersom jag inte hunnit ta några bilder här än så får det bli en riktigt läcker bild på mig och Sofia från i fredags istället. Det där med solglasögonen behöver vi inte prata om nu. Vi kan ta hela min solglasögonhistoria en annan gång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0