Här blir det fan inga ungar.

Idag har vi varit på toddler groupen. Tänkte framföra lite statistik till er, för att ni ska få åtminstone en liten inblick i hur det är på de här träffarna.

90 procent av ungarna är äckligt förkylda.

70 procent av mammorna är smällfeta och trycker konstant i sig choklad.

30 procent av mammorna är skinny som fan och ser ut att leva på sesamfrön och vatten.

100 procent av ungarna skriker. Hela tiden.

60 procent av ungarna bråkar hela tiden om vem som 1. hittade leksaksbilen först, 2. borde få den största kakan eller 3. har snyggast skor.

59 procent av de bråk jag just nämnde slutar i gråt. Eller snarare böl kanske.

40 procent av barnen skadar sig på något sätt, vilket resulterar i ännu mer skrik och ännu mer gråt.

100 procent av barnen ser ut som om det vore julafton när oreos, digestive och bread sticks dyker upp framför näsan på dem.

30 procent av barnen tycker att det är härligt att kladda med blöta kex på golvet och på sina kläder. Resterande 70 procent tycker att det är roligare att kladda med kexen på au-pairers jackor och nya tröjor.

Innan jag åkte till England hade jag mina tvivel på om jag någonsin skulle kunna tänka mig att skaffa barn. Man skulle väl, utan att ljuga, kunna påstå att det inte finns några tvivel längre. Här blir det fan inga ungar.

Postat av: Annika

det var verkligen statistiskt uträknat och jag förstår att det inte finns många plus i kanten.... men men Hannah vi får allt se! du kan verikligen dra slutsatser.

Kram lilla gurkan, ha det gott.

2011-10-18 @ 18:35:36
Postat av: Hannah

men visst var det? Noga genomförd och uträknad statistik tror jag att det kan kallas faktiskt. Nej några barn blir det inte, dessutom har jag ju clara, esther, sofia, ida och felix som alla med stor sannolikhet kommer skaffa sig minst en unge så jag kan ju passa dom sisådär en gång om året, så får jag min beskärda del av ungar :) KRAMIS:)

2011-10-18 @ 19:30:46
Postat av: massmördaren

anser att de blir som man uppfostrar de, och anser definitivt att man undviker dessa träffar med sina efter barn! för barn kommer det fan bli, både för dig och mig! rena rama sex and the city barnen! :)

2011-10-19 @ 19:53:51
Postat av: Hannah

Nästa toddler group är inställd, hur bra? här blir det FAn inga barn!!!! PUSS:)

2011-10-19 @ 21:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0