Gossinussi

Igår började vi dagen med att köra ett av barnen på kalas innan vi andra åkte in till stan för att äta lunch. Goodiegoodie var det. Några timmars gossinussi med två av barnen innan de skulle iväg på nästa kalas, vilket innebar shopping för mig, Frida och barn nummer tre. Camberleyshopping blev det, två par handskar och en hårinpackning införskaffades. Utsikten på fjärde bilden är tagen från översta våningen på ett köpcentrum som vi var i igår. Ni ser vädret också va? Lovely.

   

När jag såg den lilla car-shopen som ni ser en del av på tredje bilden blev jag lite, lite förälskad. Sen körde vi förbi en stor, riktig car-shop där jag blev kär på riktigt. Frågade Frida om vi inte kunde ta en dag och bara köra runt för att kolla på bilar. Hon nappade inte riktigt på den idén av någon anledning..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0