Giraff

En av dagens aktiviteter för mig och ungen har varit att ta kort. Det har mest varit ungen som agerat fotograf medan jag helt enkelt har fått stå i rampljuset. Tänkte visa er min snygga giraff som jag har här inne i rummet. Ungen fick därför ta en bild eller två på mig och denna gula lilla giraff. Resultat:

 
Som ni kanske ser så fick tydligen inte hela giraffen vara med. Anledning oklar. Annars tycker jag nog att jag själv lyckades ganska bra med båda bilderna. Den första känns lite som "sekunden innan århundradets största suck lämnar min kropp". Ögonen lite halvtrötta efter en alldeles för kort natt. Ja, ni vet. Andra bilden vittnar snarare om att ett gäng kaffekannor har intagits precis innan bilden togs och att jag möjligtvis har köpt gårdagens massmördares stirriga ögon.

Postat av: mormor

du är sötast när du blåser upp kinderna kram o puss....

2011-10-20 @ 13:26:48
Postat av: Hannah

jag är väl alltid sötast.. PUSS

2011-10-20 @ 15:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0