Hybris när det är som bäst.

Eftersom jag börjar komma upp på Kenzas, Zytomierskas och Tyras nivå nu när det gäller antal besökare så har ju kommentarerna rent ut sagt forsat in. F o r s a t in.

Postat av:

jag har hört att du är grym på stroganoff.. finns det något recept du använder som du kan dela med dig av? =) blir inte så bra när jag gör det.


Om du driver med mig så tycker jag att du är en fantastiskt rolig människa. Jag skrattar högt. Utan ironi. Om du inte driver med mig så undrar man ju var du har hört det. Och det finns inget recept. I köket free stylar man, det blir bäst då. Ingredienserna man free stylar med är lök, grädde (massa vispgrädde), soja, passerade tomater, salt, vitpeppar och förslagsvis en falukorv.

Postat av:

Tycker din balklänning är galet snygg! Kan du ge några tips var man kan hitta andra snygga klänningar? :) Var har du köpt din?


Tack, det tycker jag också! Tycker faktiskt att den är snyggast i världen om jag ska vara ärlig. Jag var i Vinslöv först, precis som alla andra tjejer, och letade. Jag mådde mest dåligt av allt ryschpysch. Dessutom är det ingen höjdare att prova klänningar i fel storlek och fel färg, blir inte så lätt att se slutresultatet framför sig kan man väl säga... Min kusin sydde min klänning och du kan hitta henne på amandastridsberg.se :) Hon sa dock "jag ska aldrig mer sy balklänningar..." när min var klar. Fjäska för henne är mitt bästa tips. Våldgästa hennes hem med frukost eller lite wasabinötter så blir hon glad!

 
amandastridsberg.se, all I'm sayin!

Postat av: Anonym

Tack för ditt svar gällande balklänning! Din kusin har verkligen gjort ett toppenjobb. Det är lätt den snyggaste balklänning jag nånsin sett.

Vill bara säga att jag också älskar ditt sätt att skriva, har totalt fastnat för din blogg! :)

2011-11-15 @ 18:36:58
Postat av: Hannah

Jag kan bara hålla med dig och med tanke på alla mina önskemål och ändringar i sista stund så gjorde hon verkligen ett kanonjobb :) Kul att du gillar bloggen!

2011-11-15 @ 21:31:08
Postat av: amanda

Haha söta Hannah! Dem där ändringarna kunde vi aldrig ana :D men som tur vart gick det ju prima :D



Kan inget annat än hålla med du skriver bar och tycker fortfarande du borde plugga journalistik .. NU! ( författare kanske är aningen tidigt, senare kapitel ;)



PUSS

2011-11-16 @ 10:21:19
URL: http://amandastridsberg.se
Postat av: Hannah

Haha nej vi kunde ju inte det! Absolut :D



Är lite inne på journalist för tillfället. Och ungefär hundra andra yrken ;) Ska bara skriva en bok först... PUSS!!

2011-11-17 @ 19:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0