Supermario

Ta en titt på det här klippet.

Paus för skratt.

Jag tycker att det är lite roligt faktiskt. Gör ni också det? För övrigt är det väl snart dags för den där supermario att avgå (eller göra något drastiskt som gör att vi glömmer det där). Ja visst, han är en människa med brister och fel som alla andra. Men (och detta är ett så kallat viktigt men) det finns gränser för vad man kan tänkas ha för brister och göra för fel när man är partiledare för ett av Sveriges största partier. Nu är just jag visserligen ganska blå så jag kan ju egentligen ge fan i vem som är partiledare för S men det är ju alltid kul om de blåa har någon som helst utmaning inför nästa val. Det blir väl alltid roligare då? Hetsiga diskussioner är härligt. Och större motstånd innebär ju oftast hetsigare diskussioner.

Är han inte lite lik supermario? På riktigt menar jag nu. Det där med Saddam känns kanske inte som en fullträff, men supermario kan jag nog köpa. En liten gullig S-supermario. Kanske kan börja använda det på löpsedlarna istället för Ljugholt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0