Spagettibloggar

Det har skrivits en artikel om bloggen här. Förutom att ett h har försvunnit från mitt förnamn så blev väl den där meningen med spagettibloggarna lite fel. Antingen har jag uttryckt mig märkligt eller så har det blivit fel när reportern skulle citera mig. Jag skulle gissa på det första alternativet eftersom jag också tydligen sagt att det finns en hel del seriösa inlägg. En del seriösa inslag ändrar jag mig till, känns det bättre för er? Det känns bättre för mig.

Vet inte riktigt när artikeln publiceras i tidningen men då kan ni se fram emot fyra väldigt smickrande bilder på mig. Såna där bilder som kommer göra att mormor och farmor funderar på om de verkligen ska klippa ut artikeln och sätta upp på kylskåpet (där alla kan se den) eller om de helt enkelt ska låtsas att de inte såg den.


Exakt den här grimasen kom väl inte med kanske men de går åtminstone under samma kategori.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0