Så himla, himla jetlaggad

Rent spontant kan jag känna att fula, dåliga och roliga bilder (gärna i kombination, såklart) kan man inte få för många av. I natt när jag inte kunde sova (eftersom jag fortfarande är så himla, himla jetlaggad) hittade jag ett par som definitivt kan gå under en eller samtliga av dessa kategorier.


Här har vi en sån där inte allt för charmig bild på mig själv. Ser ut som någon sorts alkolist där jag står själv med ett glas medan de andra befinner sig i hallen, snart redo för att gå. Den sorgsna blicken är pricken över i:et på något sätt. För att citera Elin Skoogh:
‎-Jaha, då var man ensam igen. Nog bra om jag gör det bästa av situationen och klunkar resten.


En tumregel när det kommer till sådana här inlägg är att bara driva med sig själv. Men jag vet ju att Frida tål det (och den här bilden är alldeles för rolig för att inte visas för allmänheten). Tollarps friluftsbad en varm dag runt år 1999. Frida får syn på klockan borta vid badvaktens fönster. Den tickar sakta men säkert mot halv fem. Frida skulle vara hemma klockan fyra. Inte en minut senare.

Men det är bara en rent spontan gissning från min sida. Kan ju vara så att hon har fått vatten i ögat också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0