Finally!

För första gången sen... nej, jag vet faktiskt inte när senast var, men det var längesen, så tog jag mig till gymet idag. Med mig hade jag pappa, Mik, Josse och Tessan vilket väl vara den enda anledningen till att jag över huvud taget funderade på att gå dit. Efter gympasset tyckte jag och Tessan att en powerwalk var på sin plats. Mina ben håller inte med mig om att det var en så strålande idé. Kan tala om för er redan nu att imorgon kommer träningsvärken vara ett faktum, vilket dock är okej eftersom jag gillar träningsvärk. Det känns bra. Tycker inte ni också det?

Och ja, jag lovade ju er en liten uppdatering om gårdagens premiärarbete på dagis, eller förskola som man egentligen ska säga. Det var en spännande upplevelse och inte alls så skrämmande som jag trodde. Barnen fick till och med mig att spela fotboll (i mina clarksskor, kanske inte bästa skorna för en dag i sandlådan/på fotbollsplanen) och det händer väl inte riktigt varje dag, senast var veckan innan vi konfirmerades...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0