Björn, del 2

Ni kommer kanske ihåg det här inlägget. Ikväll ska han ha föreläsning i stan och jag har lyckats få med mig både Elin och Johanna. Jag tänkte vara där runt tretiden men ni andra kan ju komma vid 18.25, eftersom det börjar 18.30. Min teori är att de bästa platserna försvinner snabbt men med tanke på att det troligtvis kommer att vara vi och ett gäng pensionärer där så känns 15.00 som en bra tid att infinna sig utanför portarna. Gamla människor har ju trefikan då, så då är jag garanterat first in line så att säga.

Nej, jag skojade bara. Tror ni verkligen att jag ska vara där klockan tre? Hahaha. Det är ju bara människor som är riktigt, riktigt sjuka i huvudet som är där så tidigt. Nej, klockan fyra räcker lätt. Det tar ju sin lilla tid för äldre människor att ta på sig skor (ryggbesvär) och att sen gå (höfter och knän som knakar). Vi satsar på fyra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0