29

Jag förstår inte att så många människor tycker att högstadiet är den värsta delen av grundskolan. Jag tycker att det är lovely. Förmodligen för att mina elever är så bra. Förutom när de lite sådär spontant undrar om jag "är 29 år eller så?". Idag klarade vi av både spanska, engelska, matte och NO. Vilket ju innebär att även jag friskade upp minnet i dessa ämnen, win-win!

Kebab blev det förresten. Kebab till mig pch pizza till Felix. Imorgon blir det en grön lunch. Har ni börjat slå vad om hur länge den här detoxen håller? Annars tycker jag att vi börjar göra det nu. På lördageftermiddag kommer jag troligtvis att få ett rejält bryt men jag tror ändå på mig själv. Det ska gå. Ni har förstås fria händer att inte tro på mig, att jag klarar det är ju faktiskt en riktig högoddsare.

Postat av: Calle

Hur gammal är du då?:p

2011-11-24 @ 22:18:32
Postat av: Hannah

Ja, 29 är jag i alla fall inte hörredu.

2011-12-05 @ 22:17:37
Postat av: Åsa, 30

29 är ungefär som 19, jag lovar. Typ samma, fast ... senare. Så njut! :)

2011-12-07 @ 18:02:13
URL: http://asaassar.blogg.se/
Postat av: Hannah

Haha jag ska komma ihåg det när jag är 29!

2011-12-07 @ 22:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0