111111

Nu har jag tre dagar till att leva loppan på innan jag ska börja ta tag i mitt liv igen. I två veckor har jag fått vara 16-17 år men nästa vecka är det dags att bli nästan 20 igen. Galet att jag nästan är 20. Mår lite illa. Men det var inte min åldersnoja vi skulle prata om. Nästa vecka ska CVn delas ut, det ska vikarieras på dagis (haha ni ser också humorn i det va? ska hålla er uppdaterade på den fronten.) och det ska tillbringas en hel del tid på körskolan.

För övrigt undrar jag hur många bloggare som tidsinställt sina inlägg på kl 11.11 idag. Det är nog en del va?

Postat av: Maggan

Hm ska du vika på blöjavdelningen får vi fixa kräkspannar.... :-)

2011-11-14 @ 18:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0