Svar

Någon (Kan ni inte sluta att vara anonyma när ni kommenterar? Anonyma kommentarer är för mesar och sådana är vi inte här inne.) undrade vad som egentligen hade hänt med mina converse. Vad har inte hänt med mina converse skulle jag då kunna svara. Om mna vill ha ett mer utförligt svar så följer här ett axplock på aktiviteter som mina converse ägnat sig åt:

Dansat på Lisas bord. Tillsammans med en hög andra converse. Detta var dock längesen, vi har skärpt till oss en aning på den fronten.

Dansat (ja, de har fått dansa en del) in min artonsårsdag på Class. Spännande kväll.

Överlevt en barrunda.

Hängt på Mallorca.

Tagit sig levande igenom minst tre stycken 3:3n. Och det är inte illa.

Följt med på maskerad.

Dansat, svettats och chillat efter ett uteblivet skumparty i Lloret de Mar. Det är nog en av skornas höjdpunkt.

Varit en del av en uggleoutfit på skattjakten.

Och slutligen, det som skulle komma att bli dödsstöten för mina små vänner, karnevalen. En vecka tidigare var det Skattjakt och folk badade i både ankdammen och Helgeå. Jag och Lisa tyckte att det var snusksnusksnuskigt och avstod från alla former av vattenaktviteter. Aldrig att vi skulle placera våra små fötter i det där gråbrunsvarta vattnet. Trodde vi. Karnevalen kom och efter tåget var vi ju lite sådär härligt varma. Några låg i ån och plaskade och det såg ju onekligen ganska skönt ut. Dessutom låg det en stor vattenpistol, eller ja jag skulle nog kalla det vattengevär, i vattnet som jag var tvungen att ha. Sagt och gjort, jag och Lisa hoppade i. Därefter ser det ut som att vi sprungit omkring i en mindre ökenstorm (eller åtminstone en sandlåda) vilket gjorde skorna såhär tjusiga.

Var det svar på din fråga eller vill du kanske att jag utvecklar?

Postat av: youknowhow

hahahahaaaa fa-an vad jag älskar dej

2011-12-07 @ 22:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0