Man!

Vad gör ni nu de sista dagarna innan julafton? Hetsar på stan efter julklappar? Tillverkar julgodis? Bakar lussebullar och pepparkakor? Jobbar? Myser och gossar?

Jag ägnar mig åt det här:

  

Motorsåg och släpa på stora träd är minsann inget kvinnogöra. Tur att jag är så manlig. Min (eventuella) framtida man ska få städa och stå vid spisen medan jag meckar med bilen och drar in pengar till hushållet. Ungefär.

Postat av: Sean

Stora träd? Allt är relativt.... http://www.youtube.com/watch?v=Ytcjy3Em_O8

2011-12-28 @ 20:31:39
Postat av: Hannah

Nu anser jag ju visserligen att det där en stock. Har varit en träd - är en stock. Håller dock med om att allting är relativt, mina små minigranar är ingenting jämfört med det där... Å andra sidan är inte mina så kallade muskler heller något jämfört med det där.

2011-12-28 @ 20:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0