Välkomna

Ibland kan jag tycka att det är lite halvtöntigt att blogga. Det känns lite hybris att tro att större delar av svenska folket faktiskt vill läsa om en enskild (och ofta okänd) individs vardag, varje dag. Ändå kan jag inte riktigt släppa den här bloggrejen. Kanske lider jag av lite hybris. Kanske gillar jag att skriva och en blogg känns som ett bra forum för detta. Kanske är det brist på sysselsättning. Eller en kombination. Första bloggen blev för privat. Andra bloggen var ett skolprojekt och blev därmed ganska formell. Tredje gången gillt? Blir det inte bra den här gången så blir det helt enkelt inte fler bloggar från mig. Det kan jag garantera. Jag kan också garantera att det här inte enbart ska bli en idag gjorde jag-blogg (sådana bloggar är ju i ärlighetens namn jävligt tråkiga). Det kommer inte heller finnas en enda dagens outfit-bild här. Ingen tråkblogg och ingen modeblogg alltså. Finns det många genrer kvar?

Välkomna!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0