Work work work

Postat av:
varför skriver du inget om ditt jobb längre? har du slutat eller för att du har tyystnadsplikt eller jobbar du inte så mycket längre eller?
2012-02-08 @ 22:15:18

Jag skriver väl om det lite då och då? Jag har varken slutat eller jobbar mindre än förut. Snarare mer faktiskt. Vet inte vad ni vill veta om mitt jobb? Har tagit för givet att de flesta vet hur det går till på en högstadieskola. Att jag undervisar i främst spanska har jag nog nämnt tidigare. Och så brukar ju alla våra fikor dyka upp här då och då. Den ena chokladkartongen efter den andra har nu blivit utbytta mot kakburkar, kakburkar, kakburkar. Lärarna är en fikaälskande skara människor har jag kommit fram till. Och detta kom jag fram till utan några som helst fördomar. Här drar vi inte alla över samma kam. Nej då.

Postat av: Kamilla

Vilka ämnen har du mer ån spanska? :)

2012-02-09 @ 14:50:40
Postat av: Anonym

Pluggar du till lärare ellor?

2012-02-09 @ 16:57:04
Postat av: Marie

Hur länge ska du jobba där?:)

2012-02-12 @ 18:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0