Björn.

Tjena Björn, Hannah här.

Dina ord har fått pryda både en, två och tre facebookstatusar. Ett av dina citat har kommit att bli min absoluta favoritmening. Oftast har du sagt helt ovettiga saker men ändå helt rätt. Såna där saker som man måste fundera en stund på innan man över huvud taget kan ta det till sig.

Jag älskar att du har ett ego som till och med är större än mitt. Jag älskar att du inte skäms för någonting. Jag älskar att du framhäver dig själv som störst, bäst och vackrast. Alltid. Eller åtminstone nio gånger av tio. Det är nästan bara du som kommer undan med det.

Det är helt fantastiskt att en människa som pratar så mycket som du fortfarande menar att du inte är en babblare. Att du inte talar mycket. Att du inte pratar ofta. Men om en människa kan forma ord, meningar och berättelser på det sättet som du kan, så är det faktiskt helt plötsligt okej. Och det där skrev jag utan ironi. Nästan helt utan åtminstone.

Jag tycker att det är härligt att du kallar Alexander Schulman för kloakernas slussvakt, utan att egentligen mena något negativt med det. Och det är ännu härligare att du säger "Det där var det mest begåvade som sagts i svensk tv" efter något du själv sagt.

Så nu undrar jag varför i helvete du ska ställa upp i Sveriges största skitprogram? Hur tänkte du? Ja visst kommer du att göra succé. Och visst kommer du att ta dig långt. Kanske till och med vinna faktiskt. Men det spelar ingen roll. Jag är upprörd. Mycket, mycket upprörd. Nästan lika upprörd som när du ställde upp i Let's dance. Jävla trams.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0