Jullov eller julledigt?

Lillebror lyckades få med mig till alliansen ikväll, för första gången på flera år. Det visade sig att det fungerar ungefär likadant nu som då. Killarna tittar på fotbollen, tjejerna spanar på killar, gubbarna äter korv och tanterna håller för öronen när musiken är för hög. Efter en runda på Maxi (som slutade med tio flaskor vitamin well och en äppeljuice, storhandla är vår grej!) blev det Gudfadern med pappa och syrran.

Snart betat av two and a half men säsong 1 och 2 och på köpet har jag rubbat dygnsrytmen totalt. Men det är okej för jag har jullov. Hähä. Eller ja, man ska kanske inte kalla det jullov om man inte är elev. Julledigt har jag i alla fall ett tag till.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0