Jag hinner sova en stund till.

S: Jag försov mig för några dagar sen. Lite pinsamt på jobbet.
H: Jaså, när då?
S: Förra tisdagen tror jag det var.
H: Jaså, var det ditt alarm jag hörde tidigt på morgonen? Höll på att bli galen av det jävla ljudet. Verkligen, helt jävla galen. Höll ju mig vaken hur länge som helst.
S: Okej... Du kunde inte gått in och väckt mig om du nu hörde det?
H: Nej alltså jag fattade ju inte vad det var, jag trodde faktiskt att det var brandlarmet.
S: Och du går inte upp om du tror att det är brandlarmet som låter?!
H: Nej men det var ju ingen annan som gick upp så jag tänkte att det brinner säkert inte så mycket än. Jag hinner sova en stund till.


Postat av: Sara

märkt att en del av dina inlägg slutar på exakta tidpunkter, är dem tidsinställda eller? e det för att du jobbar på dagarna?

2012-01-04 @ 00:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0