Nionde oktober, baby!

Snabbfika med Marianne och Linnea, lunch med Linnea, Nathalie, Nichlas och Andre, lunch med Fanny och Marie, middag med Nathalie, Andre, Nichlas och Tobbe. Ni börjar förstå den här måltidsprincipen nu va?

Biljetten har dessutom bokats. Nionde oktober åker jag. Det börjar närma sig! (Måste börja sluta säga BABY varje gång jag har sagt London också. Det är tydligen ett problem för svenskar i London har jag märkt eftersom Frida också lider av detta fenomen...)

Nu ska korv, passerade tomater, grädda, soya och lök tillagas till en härlig korv stroganoff. På Nichlas och Andrews förfrågan. Det är konstigt att man kan hata korv men älskar korv stroganoff. Det är faktiskt det. För övrigt hade jag tänkt slå på stort och tillaga, alternativt baka, en härlig efterrätt också. Blev inte riktigt så.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0