Kivik, pizza, Depå och London

Jag älskar Kivik. Vi var en sväng där igår, först på äppelmarknaden och sen åkte vi till Friden och intog världens godaste pizza. Ett sommarhus i Kivik om ett par år känns helt okej faktiskt. På kvällen åkte vi hem till Josse där det bjöds på chokladfondue, skratt och hög musik. Kvällen avslutade vi på Depås säsongspremiär med Strawberry Daiquiris och dans. Bra kväll med andra ord.

För er som har funderingar över föregående inlägg så ska jag till London. Snart. Det blev väldigt hastigt bestämt nu i veckan men inte mindre roligt för det. Just på grund av Londonresan så sitter jag nu och scrapbookar och scrapbookar och scrapbookar. Man skulle kunna säga att det finns en hel del bilder som jag vill ta med mig under min lilla tripp.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0