Hurtbulle

Ni ser vad klockan är just nu va? Herregud, jag börjar bli en riktig morgonmänniska ju. Snart blir jag väl en riktig hurtbulle som kvittrar upp ur sängen vid sju för att powerwalka (gärna med stavar för exra hurtbullepoäng), betala räkningar, koka gröt och pressa apelsinjuice (ja, det var de mest hurtiga morgonrutinerna jag kunde komma på just nu).

I natt satt jag och Sofia uppe för att försöka planera våra liv de närmsta månaderna. Jag är inte så förtjust i massa planering egentligen men när resor är inblandade kan till och med jag tänka mig att ordna och planera. Just nu ser det ut som att det blir två resor framöver, en kort och en lång. En är definitiv, den andra får nog ses som en bonus - om den ens blir av. Jag ska berätta mer sen men jag måste få lägga mig och ta dagens första powernap nu, känns det okej kanske?


Jag och Sofia. Kan känna att jag har en riktigt bra dag på den här bilden. Fjädrar i håret och på tröjan (dessutom ett par snygga hål där fjädrar som ramlat av har suttit). Ni kan inte se det men skorna var dessutom riktigt grusiga och fina.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0