Josh, McDreamy and George

Gruppsamtal på Skype med Frida och Nille (värre tragg än de två får man ju leta efter) innan middagen. Innehöll lök idag igen. Och de små rackarna simmade redan runt på min tallrik när jag kom ner. Skrapade diskret undan dem. Lök funkar bara inte, inte ens när man bör försöka vara artig. För övrigt är det en kväll i teknikens tecken eftersom jag sitter med datorn framför mig och en mobil på varje sida om mig som båda piper då och då. Vad skulle vi gjort utan tekniken?

Imorgon verkar det som att vi ska gå ut och äta med Fridas värdfamilj, trevligt! Jag tror stenhårt på att vi hamnar på samma restaurang som Clooney. Eller, vad tror vi? Nu blir det diet coke (smakar pissäckligt, inte alls som cola light. Fråga mig inte varför jag envisas med att fortsätta dricka skiten.) och gossip girl.

Förresten, vi hade precis en intressant lien diskussion över ett glas vin. Den handlade om pretty boys. De blev helt till sig när jag sa att Brad Pitt och Johnny Depp är alldeles för överskattade och egentligen inte ens speciellt snygga. Vi kom dock fram till att följande tre gossepojkar är helt okej att vila ögonen på:


Josh


McDreamy


Och George, såklart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0