Spännande morgon!

Det var en sån där dålig morgon idag. Tappade iPhonen i golvet när alarmet ringde och när jag skulle försöka rädda den så ramlade jag själv ner från sängen. Så där vi låg vi, jag och telefonen, och sprattlade. Efter det var vi båda (mycket) pigga och jag bestämde mig för att ta en dusch. De har ett halkskydd i duschen här, vilket nog är det snuskigaste jag vet så det tog jag bort. Dum idé. Halkade i duschen och slog huvudet i väggen vilket gjorde att en spännande bula har börjat ta form. Efter det uppstod en del mindre problem såsom schampo i ögonen, tandkräm på nytvättade tröjan, utspilld hårinpackning på golvet och lotion på byxorna. Som sagt, mindre problem.

Det bästa med en sån här start på dagen är det bara kan bli bättre sen. Trodde jag. Kom ner och såg att det fanns en macka kvar. Vilken tur. Sen tappade jag den på golvet. Med smörsidan neråt. Blev ingen macka till frukost skulle man väl kunna säga. Efter det råkade jag välta ett glas med juice och slutligen nästan slå sönder två tallrikar. Sitter i sängen nu och funderar på om jag över huvud taget bör röra mig härifrån idag.

Postat av: mormor

hade jag varit som du denna dag med allt du ställt till med hade jag lagt mig igen eller ta det lilla lugna resten av dagen puss puss ......

2011-10-31 @ 14:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0