Skitdagar och skitinlägg

Hade en diskussion häromdagen om det här med att ta med sig jobbet hem. Gärna i sömnen. En kompis efterfestade till sju och serverade öl till en hel del olika människor. Ja, tills han vaknade och insåg att det var en dröm. Själv jobbade jag ju i kassan på Hemköp i somras vilket gjorde att jag vid ett flertal tillfällen vaknade mitt i natten av att jag hade datorn i knät och hade precis slagit in 4011, vilket är numret för bananer. Kommer ihåg att jag flera gånger bad om ursäkt för att jag hade vit t-shirt och gråa shorts, istället för den "normala uniformen" så att säga. Spännande drömmar va? Nej, det här blev ett jävla skitinlägg. Har legat i sängen hela dagen, gissar på att det är migrän på gång. Skitdagar ger upphov till skitinlägg. Bara så ni vet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0