Mer handdesinfektion åt folket

Det blev shopping och lunch med Frida i Bracknell idag. Myspysigt. Har lyckats få med allt (tror jag?) som inhandlats under min lilla visit här på bild, vilka jag tänkte dela med mig av till er.


Läderhandskar inhandlade i Camberley. Observera gärna att jag faktiskt försökte lägga handskarna lite snyggt. Bara för er skull. Jag är dock högst medveten om att resultatet blev ganska tvivelaktigt. Dessutom ser det ut som att de är rosa istället för röda.


Kérastase hårinpackning, inhandlad på Toni&Guy.


Skor från Clarks. Funderar på att köpa ett par bruna också, vad tror vi om det? Det tror vi starkt på.


Korsörhängen från Top shop och fjäderörhängen från Next.


Coca cola-lypsyl (pissdåligt men luktar lovely), handdesinfektion (jag är ett sånt där weirdo som älskar handdesinfektion, luktar också lovely) och Carmex-lypsyl (pissbra och luktar lovely). Lovely helt enkelt.

Okej, det här var inte ett av mina bästa inlägg, det medger jag. Imorgon blir det antagligen utgång i Ascot, goss på lördagkväll med Frida och ett par filmer och på söndag blir det bio med Frida, Margot och Kasia!

Postat av: mormor

Hannah om du har pengar till ett par bruna oxå kan du få dom i julklapp av oss puss puss......

2011-10-21 @ 12:15:51
Postat av: Maggan

Gillar skorna och dom röda handskarna har jag alltid när jag fräser omkring i min cab....Kram

2011-10-23 @ 10:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0