Julkänsla!

En spontan shoppingrunda senare är vi nu hemma igen. jag tog, tyvärr, med alldeles för lite pengar så jag får åka dit en kväll i veckan igen och köpa två tröjor som jag hittade. Blev ett par örhängen så länge och en massa julmys bland inredningen. Galet fina julsaker, blir antagligen några av dem också... Fick riktig julkänsla när jag var där inne och blev lite förbannad över att jag glömde julmusten i Sverige. Köpte jordgubbar i affären sen så jag kunde väga upp julkänslan med lite holländsk sommar.

 
   
Ja, vissa av grejerna är fruktansvärda, precis som kvaliten på bilderna. Det var en vakt som gick efter mig och stirrade som om jag just hade rymt från psyket så jag fick ta lite smygbilder...


Gick in på en supermarket också, sjuuukaste chipspåsarna jag har sett. Den lila/rosa som står bredvid den stora blåa var lite större än vanliga chipspåsar i Sverige. Fattar ni hur stor den blåa var? Folk här är monstruöst feta, misstänker att Walkers har ett finger med i spelet...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0