Hej jag är blånd och jilar hestar och hondar

Jag tycker att de där obligatoriska tio eller tjugo frågorna man brukar (okej, högst tveksamt ordval. Det borde ju innebära att majoriteten av alla bloggare gör det, och det är jag väldigt säker på att de inte gör.) svara på när man startat en blogg, är väldigt tråkiga. Det blir lite sån där kompisbok (som man hade när man var liten, ni vet) över det: "Hej jag är blånd och jilar hestar och hondar." Så bara därför tänkte jag ge mig på att svara på lite sånadära töntfrågor.

Namn: Hannah

Födelsedag: I början av nästa år, precis som vanligt.

Längd: Ganska så exakt mittemellan 168 och 169 cm. 168,5 alltså. Det är en såndär ganska lagom och normal längd. Lillalandetlagomlängd med andra ord.

Hår: Blond skulle jag vilja säga. Så jag säger det.

Ögon: Härligt naivt blå.

Status: All the single ladies, now put your hands up!

Bor: Snart i London baby.

Gillar: TRÅKFRÅGA.

Ogillar: Se föregående svar.

Färg: Om vi pratar kläder har jag en härlig färgskara ända från svart till grått.

Mobil: Det har jag ja.

Mat: Känner att vi kanske inte behöver gå igenom mina matvanor igen? Bläddra neråt så hittar ni nog faktiskt precis allt ni kan tänkas vilja veta (och mer) om mina matvanor.

Fikar: Chailatte. Alltid. Förutom när jag kör på iste, så jag antar att alltid var ett oerhört korkat ordval.

Kläder: Äger jag. I svart och grått. Och allt däremellan.

Fritid: Har jag mycket av eftersom jag inte jobbar.

Träning: Sysslar jag inte med.

Läser: Inte Aftonbladet i alla fall. Finns det någon värre skittidning? Gör meterlånga rubriker och stora löpsedlar av skitnyheter och har stavfel i ungefär varannan artikel. Man blir ju lätt upprörd.

Shoppar: Hemskt gärna. Och för mycket.

Bok: Henrik Fexeus böcker kanske. Eller Denise Rudbergs. Psykologitjafs blandat med så kallad chic lit med andra ord. Intelligens och ytlighet, finns det bättre kombination? Nej.

Film: Nej tack. Men om ni envisas så får det bli SATC och Djävulen bär Prada. Bara för att.

Artist: Herregud, har ni inte sett min header? RAH, RAH, AH, AH, AH. ROMA ROMA MA, GAGA OHLALA säger jag bara.

Länder jag besökt: Är det verkligen relevant? Är det ens intressant för er att läsa om? Om ni svarar ja på föregående två frågor så föreslår jag att ni skriver en kommentar så ska jag berätta ingående om vartenda litet hörn jag besökt.

Tv-program jag medverkat i: Det där med poliserna. 112 poliser, kan det ha hetat det? Sen vet jag inte om jag hade någon direkt betydande roll för seriens framtid, eller om man ens kan räkna det som medverkan, men det är nog det närmsta vi kommer på den här punkten.

Program jag gick på gymnasiet: TRÅKFRÅGA. Men jag gick samhälle. Om ni undrar.


Postat av: Therese

Denna frågelistan har jag satt ihop själv och jag gillar att du kopierade den :D skönt att vi kan följa varandras liv nu när vi är i olika länder. Hoppas du har det bra sötis :)

2011-10-09 @ 19:40:50
URL: http://nattstad.se/thereserother

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0