Hallelujah moment

Har fått frågan om jag har packat färdigt än hela två gånger idag. Man kan väl säga som så att jag idag inhandlade min resväska (storlek extra stor). Har också påbörjat tvätten som gärna ska hinna bli ren, torr och skrynkelfri innan jag packar ner den. Satsar på att börja packa någon gång mellan 11.00-15.00 på fredag. Vad tror vi om det?

För övrigt har jag just tillagat en kladdkaka med jordnötstouch. Tänker inte ens fråga vad vi tror om det. Jag tror att det blir ett hallelujah moment hos gästerna. Återkommer.

Update
Spridda skurar. Vi (läs: jag) trodde att det skulle bli ett hallelujah moment. Två tyckte visserligen att den smakade bra men en tredje tyckte att det i ärlighetens namn var sådär. Jag håller faktiskt med efter att ha provsmakat.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0