Din dumme äckelsatan

Utgång i Ascot byttes ut mot bio i Camberley. Innan vi slog oss ner i salongen så blev det mat på Pizza Express. Fanns en hel del olika typer av servitörer där. Den snygge, den fule, redheadet, den trevlige, den glade... Vem fick vi? The feminine one, of course. Herregud. Jag vet inte hur jag ska förklara honom. Lite Anthony i Sex and the city över honom. Fast mycket, mycket obehagligare. Men ändå inte. Det är lite svårt att förklara. Pizzan var i alla fall god även om det blev lite hetsätning i slutet eftersom vi gärna ville komma i tid till bion. Jag, Frida, Margot och Kasia garvade åt filmen, som hette The Inbetweeners. Mycket garvade vi. Sen höll jag visserligen på att kräka vid upprepade tillfällen också eftersom britternas humor är mer än lite sjuk ibland, men det får man liksom ta.

För övrigt har jag blivit kär idag igen. Idag var det en Rolls Royce som hamnade i min åsyn. Eller en och en, snarare en hel affär. Jag föll som en fura. Älskar att åka bil här eftersom man åker förbi så många vackra, snygga, galet fina, söta, gulliga, fantastiska bilar hela tiden. Bilarna är helt enkelt to die for. Literally. Har än så länge kommit fram till att det mest är Porsche som gäller här. Alla kör Porsche helt enkelt. Ska försöka övertala Frida till att köra runt och kolla bilar en dag, ja det ska jag.. För övrigt åkte jag bil med Frida idag igen, vilket ju alltid är en upplevelse. Idag fanns det bland annat "din dumme äckelsatan" bland medtrafikanterna. Spännande. Den dumme äckelsatan körde en Ford sierra, för er som undrar. Typisk "dum äckelsatan"-bil. Fan det är nog en av de fulaste bilarna jag vet.


Postat av: Mats

Verkar ju som om dom har bra smak i Porschestan...se upp bara så du inte sätter dig på fel sida:)

För övrigt är äckelsatan ett väldigt gångbart namn i trafiken!

Kör lugnt..

2011-10-22 @ 10:13:07
Postat av: maggan

Visste inte du hade sånt bilintresse! Fattas bara mycket pengar å kanske ett körkort så kan du glida runt i fina Rollsen....först i Tollarp kanske. Om inte Kjell hinner före han har alltid önskat en sån :-) Kramis

2011-10-22 @ 12:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0