Don't push it

H: Andreas, köp mat till mig också.
A: Ja, vad ska du ha?
H: Keeebab.
A: Kebab var det ja. Två kebabtallrikar, tack.
Två min senare.
Kebabman: Så, då var era tallrikar klara.
H: Jag måste ha ketchup också.
K: Vi har tyvärr ingen ketch...
H: Andreas, jag ska ha ketchup annars kan jag inte äta det!
A: Ja, fast de har ju ingen ketch...
H: De har ketchup!!! De säger bara att det inte finns någon, tjatar man tillräckligt länge så får man det.
A: (Till K) Du är helt säker på att ni inte har ketchup?
K: Jaa...
H: Jag måste ha ketchup!!!
K: Fast vi har ju lite ketchup här i och för sig...
A: Hannah, han har ketchup!
H: Jag sa ju det...
K tar fram någon hemmagjord ketchupflaska.
H: Det finns inte Felix eller..? Inte? Nej? Annars blir ju den du har där jättebra!

Tror ni också att han ville spotta på min tallrik?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0