I'm home!

Vi kan nog vara överens om att det har varit uselt på bloggfronten den senaste veckan. Anledningen till detta är att jag i måndagskväll packade ihop mina två resväskor för att på tisdagsmorgonen ta flyget till Kastrup. Ingen (jo, Nathalie!) visste att jag skulle komma hem vilket har gjort att jag inte kunnat blogga, hade ju förstört en del av överraskningsmomentet. Intensiv vecka är väl att ta i underkant och jag tänker inte ge mig på att berätta alla detaljer nu. Vi delar upp det i ett par inlägg istället, hur låter det?

I tisdags steg jag upp kvart i fyra på morgonen och intelligent som jag är klunkade jag i mig två liter vatten, en liter ice tea och en smoothie inom loppet av två timmar. Resultatet av detta i kombination med total fobi för offentliga toaletter gjorde resten av dagen till en ganska jobbig process. Lägg dessutom till två resväskor med tio kilos övervikt, en laptop, ett handbagage som var fyllt till bredden (bara ett kilos övervikt, bra där!) och en stor vinterjacka (som inte fick plats i väskorna...) så har vi fått oss en ganska svettig och irriterad Hannah.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0